zondag 28 augustus 2011

Mijn naam is Kim, ik ben een 22-jarige leerkracht lager- én kleuteronderwijs. Al sinds mijn 14e babysit ik geregeld, de leeftijd van de kinderen varieerde van 5 maanden tot 12 jaar. Ook door mijn opleidingen en mijn werk kwam en kom ik nog steeds met kinderen van 2,5 tot 12 jaar in contact. Tevens heb ik ook 9 maanden in Australië doorgebracht om er te werken als au-pair. Ik heb er voor 2 gezinnen gewerkt, waar ik de dagelijkse zorg (eten maken, was, opvoeding, uitstapjes, huiswerk...) van de kinderen op mij nam. Hiernaast babysitte ik ook voor verschillende gezinnen in de buurt. Ik ben ondertussen al 3 maanden terug uit het buitenland en begin het 'zorgen voor kinderen' weer te missen. Het zou leuk zijn om het babysitten weer op te pikken. Ik beschik over een rijbewijs en een auto, dus ik hoef niet gehaald/teruggebracht te worden. Verder ben ik een niet-roker en heb ik een diploma EHBO op zak. Vrije dagen/uren: ma- di > 17u - 22u30 woe > 14u - 00u do-vrij-za-zo > 7u - 00u Vraagprijs: ¤ 8,00/uur Voor meer inlichtingen mag je me altijd contacteren.
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten